Shahmi mama...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Minggu2 akhir di sini..

:: zaman di Koleksi Perlis::


Minggu ni mama train staff bru yg akan dok kt Koleksi. mama harap dia akan pikul tanggunjawab ini dengan sebaiknya.. mama akan ajaq apa yg mama tau.. ilmu perlu dikongsi. dan mama x rasa truk sngt,bila mama tnya dia,kebanyakkan dia dah tau.. kiranya senang skit la mama nk ajaq kalu dia dh ada basic. bdk libraries science katakan.. mestila kena terre bab cataloging kan.. lgipun fresh graduate ni byk idea bru yg nk ditonjolkan.. hope Koleksi akan lebih bersinar..


stat 1/1/10 mama InsyaAllah akan pindah ke tempat bru.. Surat pertukaran dh dpt..


TAPI tempat mama perabot x sampai lgi.. x tau la mama nk kna antr pi mana pas ni.. letak ja la mama kt mana2 sementara..mama sentiasa mengikut arahan dari semasa ke semasa..(asal gaji masuk) .. hehehee..


mama gembira sebenarnya dh 3 thun mama tunggu peluang ni.. mama akan rebut peluang ni dengan menjadikan PD itu TOP10.. InsyaAllah.. mama dh plan ssuatu tuk PD tu.. Pembaharuan perlu dilakukan untuk masa dpan org rmai.. cewahx3.. kadang2 kecewa dengan sikap manusia yg x pegang amanah yg diberi..


-------------------------------------------------


AZAM AWAL MUHARAM 1413

  • Kita sekeluarga akan sentiasa diLindungi Allah, sentiasa bahagia cm sekarang..


  • Moga kehidupan mama akan success di tempat baru.. bersama azam baru.. [MENJADIKAN PD TAMAN KEMAJUAN TOP 10 dalam PERLIS ]


  • Moga bisnes yg bru mama ceburi ini akan mengubah mama menjadi USAHAWAN BERJAYA .. bila dh mantap.. mama nk bhenti keja.. nk 24jam dok ngan shahmi n abah jer.. kuikuikui..


  • Moga mama akan trus tabah untuk menghadapi masa2 akan dtang.. byk dugaan untuk menjadi usahawan berjaya. mama kena berkorban masa dan tenaga.. mama tido pun dh x tentu masa... ( modal abah sponsor hehehe..) mcm skrang mama kesian gak tgok anak mama..mama akan cuba untuk x bz sgt dan spent masa tuk shahmi yer syg...


SEMUA AZAM TU TUK MAMA JER KAN..teruk kan mama ni...;-)



MOGA ANAK MAMA AKAN MEMBESAR SEBAGAI JOHAN.. MAKIN MONTEL DAN BIJAK dan MCM2 LAA..



::mama sayang abah&shahmi::








0 Responses